Veel gestelde vragen

Appartementen & gebouwen

Huisdieren zijn helaas niet toegelaten. Wij hebben zelf een beagle en zijn dierenvrienden, maar omwille van verscheidene redenen hebben we ervoor gekozen om geen huisdieren toe te laten in het appartement.

In onze appartementen in Balcon del Mar kunnen we gratis een babybedje voorzien. Geef dit wel aan bij boeking via het online reservatiesysteem.

Afhankelijk van de grootte en het aantal slaapkamers in het appartement, is een max. aantal bewoners vastgelegd.

  • Appartement 45: 4 personen
  • Appartement 240: 5 personen
  • Appartement 295: 5 personen
  • Appartement 359: 4 personen
  • Appartement 378: 4 personen
  • Appartement 635: 4 personen

Jazeker, alle bedlinnen (lakens, overtrekken, …), keukenlinnen (keukenhanddoeken) en badlinnen (grote en kleine handdoeken, washandjes) zijn voldoende aanwezig in het appartement.

Jazeker, in elk gebouw waarin wij appartementen aanbieden, is een lift aanwezig!

Volgende zaken zijn niet aanwezig in het appartement, en breng je best zelf mee indien nodig:

  • douchegel/zeep/shampoo
  • scheerapparaat/scheergel/scheermes
  • kam/haarborstel
  • tandpasta/tandenborstel
  • toiletpapier
  • kleding
  • toiletgerief

Het is helaas niet toegestaan om te roken in het appartement.

Bij de huur van bepaalde appartementen is een afgesloten autostaanplaats inbegrepen in de prijs. Het gaat over volgende appartementen:

  • Appartement 295
  • Appartement 635

In de nabijheid van elk appartementencomplex zijn in principe voldoende parkeerplaatsen langs de weg beschikbaar.

Boeking

Jazeker, we noteren graag je optie op een bepaalde periode. Ten laatste 1 jaar voor de aankomstdatum vragen we je om te beslissen of je het appartement zal huren of niet.

Bij elke boeking wordt een waarborg gevraagd van 250 euro. Deze som wordt terugbetaald binnen 10 dagen na uw vertrek op voorwaarde dat er geen schade werd aangetroffen. Kleine schade (bv. gebroken drinkglas) wordt niet in rekening genomen. Opgelet: bedraagt de schade meer dan de betaalde waarborg, dan kan deze schade volledig op u verhaald worden.

Jazeker, alle kosten van verwarming, water, elektriciteit, … zijn inbegrepen in de huurprijs.

Annuleren

Wij zijn een particuliere verhuurder en kunnen geen annulatieverzekering aanbieden. Echter, je kan hiervoor privé een verzekering afsluiten bij je eigen verzekeringskantoor.

Reeds betaalde bedragen (voorschot en eventueel saldo) worden niet terugbetaald. Je kan eventueel beroep doen op je een annulatieverzekering om deze kosten te recuperen.